Busraasafekinci Merhaba kızlar, dün gece yarım saat süren sol kasık ağrım oldu. İnanılmaz bir ağrıydı. Rahim ağzı kapalı enfeksiyon yok. Doktorum bebek aşağı inmiş biraz düşük tehlikesi var dedi. 20+4 haftalığız. Başına gelen var mı? Naptınız nasıl geçti?
eknsnsr98 Busraasafekinci rabbim evladını sana bağışlasın saflıkla kucağına almak nasip olur inşallah hepimizin🙏
P_6 Busraasafekinci merhaba canım, benim 17. Haftada kanamayla birlikte bebek aşağıda düşük tehlikesi dedi doktor. Dinlendim hiçbirşey yapmadan sadece wcye kalktım 4 gün. Pruloton iğne ve endol fitil kullandım. Sonraki 1 aylık süreçte işe gittim(işim oturarak) ama evde hiçbir iş yapmadım( yemek dahil) şimdi tehlike geçti.. bu süreçte biraz dikkatli olmak gerekiyor. Allah yardımcın olsun
Tugba_ilhan Ayakları uzat surekli dinlen iş güç yapma.canim WC dışında kalkma doktorun progestan vermedimi düşük önleyici ilaç hem.icebiliyorsun hemde fitil olarak alabiliyorsun rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin
Busraasafekinci Tugba_ilhan evet iğnesini verdi. İstirahat et dedi. Geçer demi tehlike. Çok sağol canım
Aso1212 P_6 iğne her gün mü hafta bir mi ? Benimde tehlikem var 12+5 gunlugum hapı sabsh aksam ıgneyı hftada bır oluyorum
Tugba_ilhan Busraasafekinci geçer inşallah canım stres yapma bebeğin etkilenmesin sakin huzurlu ol bol.bol.dinlen ilaçlarını düzenli kullan inşallah atlatırsın cnm
P_6 Aso1212 iğne haftada bir, endol fitil günde 1 tane yatarken. Bu arada endol fitil kasılma azaltıyor ama bebeğin suyunu da azaltıyormuş bilgniz olsun. Her gün 1 havuç ve 3 lt su içmek lazımmış