Eva41 Kalça ağrısı bende de 19-20. haftalarda başladı. Kalçamda, iğne vurulan yerde başlayıp tüm bacağımı uyuşturuyor. 24.haftaya girdim, şiddetlenerek devam ediyor. Doktor kalsiyum falan verdi, daha başlamadım . Vitamin eksikliği de vardır tabiki ama yatakta sabit yatmanın, karın büyüdükçe bele ve kalçaya olan baskının da etkili olduğunu düşünüyorum. İnternette de bu tarz birşey yazıyordu. Yani bu ağrılar çok olacak, kabullendim ben...