ppoortakalll canım doktorum lierac önerdi 400 ml onu aldım geceleri sürüyorum , sabahlarıda bebe yağı sürüyorum.hindistan cevizi yağıda aldım ama benim vücudumda çok kötü koktuğu için kullanamadım ama herkeste aynı olmuyormuş.benim ergenlikten kalma çok çatlağım var işe yarıyormu anlayamadım ama denemekte fayda var şuan karnımda hiç çatlak yok baya karpuz kadar oluyor 16+4 aslında ama büyüdü şimdiden.ek olarak böyle büyük şişlerde vücut losyonları var arada bi onu sürüyorum .lierac hariç hepsi uygun fiyatta👍🏻