Seedosss artık uyku düzeni var zamanınız çoğunu uyuyarak geçiyor mesela benin kızım 28 haftada ice dönük duruyormuş bendekorktum gitmiştim meğer içe dönük olduğu için hissetmiuormusum daha sonra döndü ama hiç bir zaman sert hareketleri olmadı 🤣 sakin bebekti doktor kişilik meselesi sakin bir bebek olucak demişti