Aysegul33 Çok sükür bu gunleri gösterene simdi dusuk korkum gecsede burda yazilanlar yuzunxen erken dogumdan vs cok korkuyorm ama annelik ic güdusu galiba sizlerde durumlar nedir 😊 ayy birde bu gece gaz sancisindan kac defa uyandim nasil bi agriydi
Anrebasum Aysegul33 😂 gercekten oyle korkunun biri bitmeden biri basliyor, ne kadar zormuş bu surec. 24+5 im ben de bebis kac gram oldu? Buyumesini hissettim bu hafta cok farklıydı 😓 Rabbim saglikla nasip etsin insallah.🤲😍
Sueda29 Anrebasum farklıydı derken canm bende senin haftandaym.bnm bikaç gündür garip şeyled var bebeğimi az hissediorm birazda batmalarım var .6 şubatta şeker yüklemem var ayda bir rutin kontrllrm oluyor benm o yüzden endişelym bir aydr bebeğimi göremiorm
juliet Anrebasum aynıyız bende 24+5im ❤️ Bende hareketlerini taktım bugün kafaya sanki hareket etmiyomuş gibi geliyo analık zor 😀
Aysegul33 Anrebasum tatlis bebislerimiz bazen morelim bozulunca hareket ediyo ya nasil destek veriyo annislerine 😍
Anrebasum Sueda29 ben de bgun yaptiriyorum seker yuklemesi, hic tedirgin olma arada az hareket ediyorlar.☺
Aysegul33 Gulbeyazk vala canim detayliya girdim de devletteydi bakti doktor sonuc normal ama kisaliga baktimi bakmadimi hic bilmiyorm karindan baktiginda gorurdu demi bi sorun olsa
juliet Anrebasum bazı günler çok hareketli bazı günler hiç hareket etmiyo korkuyorum nasıl olcak bilmem 🤷♀️😀