Benim de Ekim’de böyle bir durumum olmuştu önce değer yeterli yükselme sağlamamıştı ardından düşmüştü kadın Doğuma gittiğimizde rahim kalınlığının da zaten sağlıklı bi gebelik için yeterli olmadığını söyledi, normal döngü gibi devam etmişti kanamayla birlikte. Aralık’ta yeniden hamile kaldım hiçbir problem olmuyor gebelik yönünden, Allah nasip ederse yine olur hiç üzülme, geçmiş olsun 🙏🏻