Hande34 merhaba çok geçmiş olsun. Benimde ağrım gittikçe artmıştı. Günde 4 litre su içmeye çalışıyordum, sağ tarafıma yatmayıp sola yatıyordum. Biraz bile tuvalet ihtiyacımın olduğunu hissettiğimde hemen lavaboya gidip asla tutmuyordum. Birde bana göre en önemlisi enfeksiyon varsa onun tedavi edilmesi. Benim enfeksiyonum geçince agrimda bı hayli azalmıştı. Geceleri çok ağrım olurdu o zamanlarda eşime masaj yaptırırdım belime, sağ boşluğuma doğru. Hafifletirdi biraz. Umarım sizin de bir an önce ağrılarınız geçer 🌼