Çocuk bidaha olur, kesinlikle seni seçmeliydi diyenlere ağzım açık bir ben mi bakıyorum, bende mi sorun var onu düşünüyorum ve sinirlerim bozuluyor. Ciddi misiniz siz kızlar? Eşiniz mi çocuğunuz mu diye sorsalar cidden eşinizi mi seçersiniz? Allah böyle bir kıyaslamaya asla koymasın tabiikide eştir o ama ben asla eşimi çocuğumuzu seçti diye yargılamam, aksine çok hoşuma gider demekki babalık duygusu şimdiden var kendisinde ki çocuğumu seçtiyse o muhteşem bir babadır, o çocuğa bakabilecek bir babadır. Eşim beni seçse çocuğumuz yerine ben ne kendimi ne eşimi affederdim. Şuan 38 haftalık hamileyim ve benim bebeğime tercih edilmem düşüncesi beni yıkar, Allah benim ömrümden alsın bebeğime versin