Hepinize öncelikle sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza almanızı diliyorum canlarım 😊😊 38+4 haftalıkken 30 ocak perşembe günü doktorumla sabah 7 buçukta orda olmam için anlaştık. Bu ikinci doğumumdu ve ikinci sezaryenler çok zor olur diye duyduğum için herkesten çok korkmuştum sonrası için. Sontamı uyanıkken taktılar ben kendimi hiç kasmadığım için canım hiç acımadı açıkçası, sedyeye yatmak için kalktığımda suyum da geldi. Ameliyathaneye çıktım, belden uyuşturdular. Kızlar hiç can acımıyo his sıfır yani. Korkup genel anestezi olmak isteyenlere söylüyorum özellikle benim ilk doğumum genel oldu aradaki fark milyarlarca. Benim şöyle bi sıkıntım oldu midem bulandı spinal ilaç aldıktan sonra o yüzden beni uyuttular bebişin çıktığı anı göremedim fakat uyandığımda dikişlerim yapılıyordu 😂 zaten ameliyathanedekilerle muhabbet ederek geçti o 5 10 dakika. Yukarı çıktım 2 saat içinde ayaklarımı hissettim, 2 saat öncesinde kesinlikle hiç bişey hissetmedim ve çok ayık bir şekilde herkesle muhabbet ettim. Ayağa kalkarken hiç zorlanmadım, hastane de bol bol yürüdüm tek sıkıntım gaz çıkartamamak oldu, 1 gece kaldık hastane de gaz çıkmadığı için lavman yaptılar çıkmadan önce fakat çok az işe yaradı. Bugün eve geldik tüm gün gaz ağrısı çektim ama hep yürüdüm, sütüm hala inmedi malesef yine emziriyorum boş göğüslerimi ama mama veriyorum tabiki 😊 hastanede hemşireler 2 saatte bir istediğim için getirdiler verdik hep sağolsunlar. Dua edin sütüm gelsin hemen Allahın izniyle 🥰 son 1 saattir falan gazım çıkmaya başladı ama söylediğim gibi hep yürüdüm evde, destek olmadan yatıp kalkıyorum sadece eğilemiyorum. Oğluşum asaf 3310 gram doğdu, 49 cm boyu var. İştahı maşallah açık şuan beşiğinde uyuyor. Darısı tüm bekleyenlerin başına, Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatır inşallah.. Uzun oldu eminim ama bunun için özür dilemek istemiyorum 😂😂 ben uzun hikayeleri okuyarak uykuya dalardım hep.. Sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım tatlımlar 😘🥰🥰