Merveksgn kesinlikle önermem tahlillerinde hep bir sıkıntı oluyor arkadaşıma çocuğun olamaz diye tedavi başlattı Sibel hanım ilaçları kullandırırken hamileymiş zaten kardeşime annem orada Doğum yaptı Doğum sonrası tahlilleri temiz çıkmıştı fakat idrar enfeksiyonu varmış bebeğin 1 hafta evde çekti hiç durmuyordu başka hastahaneye götürdük 20 gün hastahanede kaldı