2prenses Aynı biz, Mart sonu Nisan başı 🙋🏻♀️ Ben iç badilerini genellikle kısa kollu aldım. Fazla uzun kollu yok. Zaten evler sıcak oluyor, havalar da ısınacak, çocuğu da badi, tulum, yelekle giydireceğiz diye düşündüm. Gerçi ben yine de bilemem, ilk bebeğim diye hep annemle gittim alışverişe ve o da öyle dedi.