Aman kızlar kolayı fazla kaçırmayın asitli şeylerde bi zararı olmayan soda var geri kalan herşey bebeğe gaz yapıyı malesef kordondan yiyip içtiğimiz herşey bebeğimize gittiği için benide kola çok rahatlatıyo ama içemiyorum içmiyorum çünkü kuzenim benden 7 ay önce doğum yaptı şuan 7 aylık bi prensesi var ve doğduğu günden beri gaz sorunu yaşıyolar hamileyken içtiği kolalardan dolayı daha 40ı çıkmamış bebeğe 4 farklı gaz damlası verdiler ve hala 1 tanesini kullanmaya devam ediyo o yüzden doğumdan sonra dikkat etsekde öncesinde yiyip içtiklerimizde bebeğimize gaz yapıyo