Az önce yatarken bi sıcaklık hissettim. Lavaboya girdim iç çamaşırım ve taytım ıslanmış. Iç çamaşırımı degistirdim ayaktayken yeni giydigim de ıslandı. Su anda uzandım tekrardan gelecek mi diye bekliyorum. Sizce sızıntı şeklinde geliyor olabilir mi? Nasıl ayırt edebilirim akıntı mi değil mi diye🤦♀️ Bebeğim şu anda çok kasıyor ve baskı yapıyor.