Ben ipek kirpik kullandım, 3 kere yaptırdım, şunu söyleyebilirim hamile kalmadan önce yaptırmıştım ve o masada 3 saat yatmak ölüm, hamileligin son gunlerinde katiyen kalamazdim. Biliyosunuz zararlida sirt ustu yatmak ve 3 saat yatiyosunuz. Ikinci olarak bakimi zor, surekli taramak gerekiyor, ilk iki gun yikamaman gerekiyor, karistiklarinda cok cirkin bir goruntu olusuyor. Ben dusunu cok cok sicak aldigim icin baya hizli dokulduler. Evet ilk gunleri muhtesem gorunuyor ama dokulunce kotu gorunuyolar.
https://i.hizliresim.com/an4G45.jpg