Minicikbiranne Kullandım. Tüp bebek için. Yalniz ilk denememde Gonal F kullandım. (Yumurtaları uyarıyor) Tutmamıştı. Vücudum ikinciye daha çok yanıt verdi.
Klomen( daha fazla yumurtlama sagliyor) ikinci tedavimde kullandım diğer iğnelerle birlikte, tuttu. 20+6 oldum🙂
Umarım muvaffak olursunuz.