Dykdyk Kızlarrr 5+4 hamileyim tüp bebek yönetimi ile hamile kaldım öncelerinde kasıklarda ağrı batma falan olurdu bıçak gibi kesildi hiçbir belirti yok şuanda. Salı günü randevum kese için. Tedirgin oldum ben. Normal mi ?
NeslihanPiaAbac Dykdyk bende tüb bebekle hamile kaldım hapşırma dışında hiçbir değişikliğim olmadı taki 16.haftaya kadar.o zaman hissetmeye başladım kıpırdanmalarını
KubraKilinc Gayet normal canım hiç kendini sitrese sokma inşallah bi sorun çıkmıcak sakin ol dinlen bol bol 😊😊😊