Herkese meraba sonunda ben de doğum hikayemi yazıyorum ☺️ bugün tam 11 günlük olduk anca toparlanıp fırsat buldum hikayemi yazabilmek için. Biraz zor bi hamilelik dönemim oldu kusmalar uykusuzluk iştahsızlık derken 36. Haftaya kadar geldik nst de ara ara görünen sancılarım vardı her doktor kontrolünde serumlarla sancılarım kesiliyodu bu süreçte bebeğimin kilo alımı durmuş suyu da azalmaya başlamıştı. 38. Haftamda suni sancıyla doğumu başlatma kararı aldı doktorum ve yatışım yapıldı ben çok rahattım tabi yaşayacağım şeyleri bilmediğim için.. 38+1 de sabah saat 9 da suni sancı verilmeye başlandı sadece 1 cm açıklıkla yattım aradan 6 saat geçmesine rağmen anca 4 cm e kadar açılmam oldu sancılarımin şiddeti de artmıştı bu arada yapılan vajinal muayeneleri saymadım bile 😣 buraya kadar herşey normal ilerlemişti 8. Saatin sonunda bebeğimin kalp atışları azalmış benim de tansiyonum düşmeye başlamıştı artık iyice kivranmaya başlamıştım o muayeneler de insanın enerjisini emiyo motivasyonunu yerle bir ediyo gerçekten. Akşam saat 6 da doktorum geldi eğer dayanırsam 3-4 saat daha süreceğini ama rahmimde yumuşama olmadığını söyledi tabi benim enerjim sıfır dayansam bile doğurmaya halim yok 😅 doktoruma da aynı şeyi söyledim bebeğimi de tehlikeye atmak istemedim 9 saatin sonunda dakikada bir gelen doğum sancılarıyla sezaryene karar verdik bitmesi için resmen yalvardım o hallerimi hatırlamak bile istemiyorum fiziki durumu normal doğuma müsait olmayan anne adayları bence normal doğum diye diretmemeli hayatının en özel anını kötü ve eziyet dolu hatırlamamali zorlamanin hiç alemi yok. Belden uyuşturma yöntemiyle saat 18.10 da 2740 gr ağırlıkla bebeğim dünyaya geldi sesini duyduğumda dünyalar benim oldu insan o an yaşadığı herşeyi unutuyo sanki hiç yaşamamış gibi.. sütüm hemen geldi odaya alınınca emzirdim oğlumu kokusuna doyamadım kimseye vermek istemedim ayrılmak istemedim şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyo keyfimiz de yerinde 😌 Rabbim bütün anne adaylarına hayırlı ve güzel doğumlar nasip etsin bu duyguyu yaşatsın 🤗