Aslında doktorunuzla bu konuyu istişare etseniz daha iyiydi. Yani her ilacın testin aşının yan etkileri olur riskleri olur. Kimisine verilir kimisine verilmez. Bireye göre değişiklik gösterir. Bu yüzden bu forumda kimisine göre “kesinlikle gerekli” kimisine göre “kesinlikle gereksiz”. Herkes kendi tecrübesine göre sizi yönlendirecektir. Fakat kimse doktorunuz kadar sizin sonuçlarınızı bilemez. Bu yüzden detaylı bir şekilde onunla konuşursanız doğru karara varacaksınızdır 😊