Gzdkskn pendik sifa hastanesinde nihan özdemir gidiyorum 75 tl muayenesi :)
20+2deyim bende :)
tuzlada hiçbir yerden alışveriş yapmadım içmelerde oturuyorum, e bebek civil gibi yerlerden yada trendyoldan alıyorum genelde herseyi, kücük mağazalar daha pahalı geliyor bana ☺️