KbraTarhan yok canım neden üzüleyim herşey bi sınav bizim için çok şükür atlattık o günleri sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz benim pek soracak kimsem yoktu ve biraz zorlu geçti o yüzden ciğer geliştirici bi iğne yapılmadı malesef bana çünkü çok acil oldu doğum başlamıştı benim hastaneden çıktıktan sonra da bi zorluğumuz olmadı zaten 50 gün geçmişti ve benim sezeryan dikişlerim iyileşmişti kendim bebeğime bakabilecek durumdaydım 50 gün diyorum ama biz hastaneden çıktığımızda 1980 grdık çok küçüktük pek sesimiz bile çıkmıyodu bi kaç ay sonra sesini duymaya başlamıştık hatta 😊 allah dağına göre kar verirmiş ya o kadar uslu bi bebekti ki hiçbir zorluk çıkarmadı bize