Ruken_ucar21 merhaba canım öncelikle geçmş olsun üzülme hiç herşeyin çözümü var 3 aylıkken ameliyat ediliyor dudagı bende 22+3 de detaylıya girdim ve özellikle doktora dudaklaeında burnunda bişey varmı dedim ne gibi dedi bi sorun anomeli dedi hayır yok bak bu dudagı bu burnu dedi ama ultrasonda cokta net değildi ve soluna doğru dönüktü sağ tarafında yok ama bende solunda olabilirmi diye düşünüyorum abimde yarık dudakdamak var cünkü senin nasıl anlaşıldı görünüyomu 19. Hafta daha küçük çnkü