Kızlar 28 haftalık hamileyim bu haftalar sıklıkla bebek rahmime doğru inmişte orayı itiyor gibi hissediyorum karnımda bir ağrı oluşuyor adet ağrısı gibi yada midem bozulmuş gibi acilllik bi durum gibi düşünmüyorum zaten bi kaç güne kontrolüm var ama böyle adamı huysuz eden bi sızı yaşıyorum karnımın alt kısmında normal mi bu