Arkadaşlar 35 haftalık gebeyim . Sol göğsümün altı karnımın üst tarafında inanılmaz bir acı var derimin uyuşuyor ve şiddetli bir yanma acı oluşuyor yaşayan var mı ? Doktorun biri bebeğin baskı yapmasından dolayı dedi diğeri de cildiyeyle alakalı dedi çözüm yok . Özellikle uzandığım zaman derimin üstünde yanma ve acı hissi başlıyor . Ve derime dokunuyorum uyuşuk fakat sağ tarafta öyle bir şey yok kesinlikle anlamadım 😕