Merhaba arkadaşlar evlenmeden önce gögüslerimin ucunda kıllar vardı ama hiç aklıma gelmemişti gebe kaldım beşinci haftada doktorum kist olduğunu ve ilerki haftalarda kendiliğinden gidebileceğini söyledi 12.haftada tekrar gittim ama hala duruyordu daha gitmez heralde sanırım peki bana ve bebeğime bir zararı var mı bunun😕 ara sıra kasıklarımda ağrı oluyor kistten oluyor olabilir mi 😕
kistimi sezeryanla aldırsam tekrar hamile kalabilirmiyim bi sorun olur mu acaba bunları düşünmekten strese sokuyorum kendimi😢