KASILMA MI YOKSA BEBEK HAREKETİ Mİ???
Kızlar akşam üstü saat 6 dan beri bebek sanki toplanıyor karnım sertleşiyor sertleşiyor yaklaşık 30 saniye sonra gevşiyo. Ama bu saat oldu hala aynı. Hareketli yani onda sorun yok ama. Bu kasılma mı bebek mi anlayamıyorum. Bazen bir dakikayı buluyor bu sertlik. Bunu nasıl anlayacağım??? Bu arada 32+1