Oglumoglum Kızlar 32.haftaya saiı günü giriyorum cumartesi kontrolm var 32+4 oluyorum o zaman alsam raporu farkedermi . 32in içinde istediğimiz gün alabilirmiyiz ?
Handetunay Oglumoglum ben suan 32+1 oldum canim. Tam 32 de gittim aldim. Eger yanlis bilmiyorsam 32 den sonrada alabilirsin ama o zamanda ucretin kesiliyo almadigin gunlerde. Tam 32 de alirsam tam ucret aliyorsun. Ben oyle biliyorum canim. Bana doktorum 32 haftan doldugu gun git al dedi
isimsizbebek Oglumoglum bana hastanedeki yetkili 5 gün içinde alabilirsin ded. Bence hastannizi arayıp sorun . bana raporu doktor değil rapor bölümündeki yetkili kişi vermişti
hulya-68 fatmakilic1234 32+4 ye aldım canım 37+ 4 ayrılacağım raporumda tarih olarak o şekilde görünüyor
Ezesel Oglumoglum ben tam 30 haftalık doktoruna söyledim oda şu gün gel yazalım raporunu dedi ve deği gün randevu aldım gittim o gün yazdı raporumu. Doktorunuzla söyleyin o hangi tarihte ona gideceğinizi söylüyor zaten.