Zelihafirat Bir yere giderken yapıyorum. Fondöten yok hayatımda . BB kullanıyorum o da her zaman değil , genelde vazelin sürüyorum parlak göstersin diye. Rımel ve vazgecilmezim kirmizi ruj. Gündüz gece farketmez, kullanırım. :) Gratis'ten kullanıyorum genelde. Marka değişiyor.