Henüz hormonlarına işlememiştir korkma
Ben uzun zamandır troid ilacı kullanıodum. Çok sık kontrole gitmedim ama iyiydi
Hamilelikte yükseldi ilacımda yükseldi tabi haliyle.
Şimdi 2 haftada bir kontroldeyim ilgilenen dr da ben panik yapıyorum diye beni özenle takip eder,arar sorar sağolsun
Kontrollerinizi aksatmayın Allahın izniyle birşey olmaz