2cocukluana_ Kızlar 34+2 haftaligim az önce klozete oturdum karnımdan iki kere çıt çıt diye ses geldi bildiğiniz parmak çıtlatir gibi kötü bişey mi ki gitsem mi hastaneye başına gelen var mı çok korktum😮
Brcnbrs 2cocukluana_ o haftalarda anne karnindaki bebeklerin eklemlerinden gelirmis cok normal merak etmeyin.
ilooshhh 2cocukluana_ bende neredeyse hergün oluyor canım özelliklede uzandıgımda kötü birşey degil korkma 🥰
2cocukluana_ ilooshhh dünden beri bende de oluyor ilk defa canım da insan bı tedirgin oluyor ne biliyim sağolasın gene de 😘