Dilek1661 evet canım benim kasidim 3 parmağımın izi çıktı desem yeri normlde her kasindiginda bio oil catlak yağı suruyodum gece çok uykum vardı gözüm almadı kalkıp sürmedi tam anlamiyla kasimadim bile parmağımı hafifçe gezdirdim o sekilde iz oldu 🙈 tabi şimdi oğlum 16 aylık o catlaklar beyazladı ve cok aşırı belirgin değil 2. Ye hamileyim inşallah daha fazla catlamam