Dkk KIzlar Almanya’dan arkadaşlarım gelecek . 4 moms mamaro 4.0 ana kucağı almayı düşünüyorum Türkiye de çok pahalı . Oradaki alışveriş sitelerinden bakış fiyat bilgisi paylaşabiliröisiniz lütfen 🙏🏼
kbrozdmr Almanya değil Hollanda'dayım. Şimdi netten baktım 299 € yazıyor😊 aşağı yukarı aynıdır sanırım Almanya'da da.
Dkk kbrozdmr çok teşekkür ederim . Rica etsem birde arabaya bakabilirmsnz https://www.pegperegoshop.com.tr/breeze-noir-bebek-arabasi
Nurunilkmucizesi Dkk benım avrupadaki kuzenım aldi momstan memnun kalmadi söyle birşeyi varmiş bende istiyordım nasipse bebek büyüynce alana sıgamayabiliyormjs onun yerine nuna almiş türkiyede de varda ben tam bulamadim
SinemSayin Bende Belçikada kalıyorum ve hollanda fiyatıyla aynı yani 299€ ediyor. Hepsiburada.com’dan baktim 2400 TL yaziyor buda 365€ ediyor euro hesabina göre almanyadan getirtmeniz daha karlı olacaktır.
SinemSayin Dkk Şimdi baktım belçika/hollanda’da 799€ yolladığınız set. Sizin yolladığınız fotografta 3999TL yaziyor yani bu 606€ ediyor. Onuda türkiyeden almanızı tavsiye ederim. Avrupadan getirtmeniz sizi zarara uğratır 😊