Kizlar merhaba 28. Haftamdan beri bir kasik sancim/agrim var ki anlatamam ara ara vuruyor sanki regl olcakmisim gibi bir his yasiyorum. Idrar yolu enfeksiyonu mu acaba dedik ama testte cikmadi. 29. Haftamda nst ye bagladi doktor erken dogum riski mi acaba diye onda da bir sey yok. Sanki her an adet olucakmisim, kanamayla rahatlicakmisim gibi bir sanci cekiyorum. 😰 Doktor bir sey bulamadi neden olur basina gelen var mi endiseleniyorum acikcasi