rumeysa1998 Merhaba anneler 20+5 hamileyim karnımda ve kasıklarımda ağırlar ve kasılmalar oluyor sizce normal mi aranızda yaşayanlar var mı ?
sryvzozgn rumeysa1998 benimde o haftalardan itibaren var doktorum da normal.demisti artık rahim.iyice büyümüş oluyor
Busra_2308 rumeysa1998 benim de var 33+3 üm. 20. Haftalarda da olmuştu. Miyom varmış onun ağrısıymış sizde de öyle bir durum olabilir mi acaba
rumeysa1998 Heyv benimde ara sıra oluyor canım ama bazen çok sık oluyor doktoruma sormuştum normal bebeğim büyüdüğü için demişti
rumeysa1998 sryvzozgn evet benimde öyle ama bazen karnım o kadar çok sertleşiyor ki taş varmış gibi baskı yapıyor ağrıyor böyle
Heyv rumeysa1998 aynen canım bir de bebek öyle baskı yapıyor. Mesela sabah uyandığımda sağ veya sol tarafımda kramp girmiş gibi hissediyorum Birgün elimi koydum nasıl sert :)) meğer bebek baskı yapıyor 😅
rumeysa1998 Busra_2308 hayır canım olsaydı doktor söylerdi herşey normal dedi doktorum sadece bebek büyüdüğü için böyle olabilirmiş ama bazen de çok zorluyor beni
Heyv rumeysa1998 Evet ya. İnşAllah bi öyle bi böyle davranmazlar 😅 bizimki de Ömer Ali olacak inşAllah 🥰