Deletedmom270 unibaby yenidoğan eskiden iyiydi doğaldı. Uzun süre kullandım. Sonradan içeriği değisti kimyasal kattılar. A101deki zaten eskiden de kimyasaldı hâlâ öyle. Ha bebeğin altı pişik olmuyosa iyi yeterli diyenler var. Onlar unibaby de kullanır kimyasal içeren bez de kullanır herkesin kendi tercihi. Ama ben çocuğum için en doğalını arıyorum herzaman. İnstagramda muhendisinoglu diye bi hesap var onu takip et canım. Adam ürün içeriklerini tane tane açıklıyor. Sabundan mamaya kadar tüm ürünlere oradan karar verebilirsin.