Bizde 35 +2 olduk bugun benimde bi kac gundur agrilarim oluyo ara ara.uykularm kaciyo bebk toplaniyo filan.ben sezeryan dusunuyorm.doktorm 38 alirz demisti.normalden cok korkuyorm ilk hamileligim.acaba sezeryan beklerken normal gelir mi diye dusunmuyorum degl.