Esra_Sena caglahrsn beyhekim muayene 125tl doğum ücreti 1şubattan itibaren 3170tl olacaktı hem normal hem sezeryan geçen hafta konuştuk
Gencay54 Esra_Sena neden o kdar zamlandı ya daha yenı dıgum yapan arkadaslarım orda 1670 gıbı bı fıyat verdık dıyolardı talep artınca bu kadar zamlanması bırden gercekten cok fazla:(
Laloba Esra_Sena emin misiniz 2500 dü fiyat bi anda okadar zam yapmış olamazlar inşallah. Zaten 4 ayda iki kere zam yaptılar doğuma az kala hastane değiştirmeyelim 😭