Cilek123yalcin 34.haftaya kadar ayda 1 kez.34 ten sonra zaten onlar çağırıyor.hafta da 1 kez bi sıkıntı yoksa tabii.Ben gebeliğimin başından beri devlet hastanesine gidiyorum.bu şekildi.onlar çağırmıyirdu, bişey demiyordu ben ayda 1 defaya denk gelecek şekilde randevumu ayarlayıp gidiyordum.Tabii özel de farklı bildiğim kadarı ile.Bi daha şu zaman da gel diyorlar.yani kızımda özele gidiyordum öyle hatırlıyorum.şuan 36.haftayım pztsi kontrol muayenesi var.sonra bi de 37 ve 38.haftamda gidicem.39.haftamda zorunlu sezeryan ameliyatı olucam.yani doktorum öyle dedi.