Ecek Bsgs benim bebeğime de 12 haftada böbrek genişlemesi dendi şuan 7.5 mm de kaldı ayda bir de perinatoloğa gidip gösterşyorm takipte bende ilk çok korktmmm hatta doktorum anne karnında operasyon falan olablr dedi bunun ğzerine dünya perinatoloji başkanı cihat şen e gittim.. müdahalelik bir durum yok gayet sağlıklı takipte kalın dedi içini sıkma
Bsgs Ecek cok teseker ederim biraz daha ayrintili yazarmisinz 2 böbrektemiydi ve suan kacinci haftadasinz :) gunde 2 saatimi bu konuda biseyler okumaya ayiriorm :) artik doktor ne kadar strese soktuysa 2. Gebeligimde rahat bi doktora gidecegim tabii 2. Ye kadar stresten öldurmezlerse beni 😓
Nese_2770 Benim de bebeğimde böbrek büyümesi olduğunu söyledi normal ultrasonda ikisi de 6,8mm di 22+3 olduk bebeğim kız. Doktorum doğumdan sonra geçeceğini söyledi ama bn kafama çok taktım detaylıya gircem çarşamba günü
Bsgs Nese_2770 sanirim cok sık oluyor bari siz takmayin bakin herkes yazmis ben rahatladim biraz artik ama carsamba geldikten sonra perinotologun ne dedigini yazarsaniz cok sevinirim bi fikir daha olur .
Nese_2770 Bsgs bugün detaylıya girdim . Böbreğindeki birinin büyümesi küçülmüştü diğerinin büyümesi ise biraz daha az küçülmüştü ama doktor kötü bi şey demedi takip edilmeli ve geçer büyük olasıkla dedi . Küçülmesni de suya bağlıyorum çünkü hiç içemiyordum suyu bulantımdan dolayı ama 1 haftadır çok iyi içtim
Bsgs Nese_2770 cok tesekur ederim .. bazilari bizim ictigimz suyla alakasi yok diordu sence bende zorlamaliyim ? Aslinda iciorm ama arttirabilirim..
Nese_2770 Oo baya içiyormuşsun bn mide bulantısından hiç içemiyordum sonra geçince ve idrarımda kum çıkınca 1.5 zorladım