Ben henüz 13. Haftayım çok netleşmedi göbek ama arifoğlunun doğum öncesi çatlak yağı var ona başlicam sabah akşam yoğun ne bulursaö nemlendiriyorum ama kullanıp özellikle önerdiğiniz ne var ?
bu arada ben çatlamaya çooook meyilliyim 😢 sanırım bu sondan kaçamicam 🥴