Serap_dag Hanımlar merhaba hamileliğim 27+6 haftalık son günlerde sabah uyandığımda ellerim de uyuşma oluyor aynı zaman gün içerisinde de sağ elimin yüzük parmağımın uç kısmı uyuşuyor daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı , normal mi tşk ederim ☺️☺️
Mesbas Normal canım bende de var karpal tünel sendromu doğumdan sonra geçiyor malesef magnezyum kullaniyorum ama fayda etmiyor