Zynp01 kalbi durdu benim . Birde yerleşmesi rahim ağzına çok yakındı ondan tutunamadı sanırım . Gittiğim tüm doktorlara söylüyorum kürtajı ama test yapalım diyen olmadı yada aspirin iç diyen ( iki devlet + bir özel hastane) sadece ikinci gebeliğimde kullandığım folik asitten çok memnunum Regenesis max kullanıyorum devlet hastanesi önermişti . Bu folik asiti kullanıp başka bir ilaç kullanmama gerek yokmuş. ( bulantı yapıyor ama yine de kullanıyorum )