Deletedmom386 Sizce stres üzüntü yaşamak düşüğe neden olur mu. Allah korusun biraz can sıkıcı durumlar yaşıyorum hafif adet olacakmışım gibi ağrım var. 9haftalığım. Üzüntü yaşıyorum bi kaç konu hakkında eşim ve ailesiyle ilgili..
Islim123 Deletedmom386 6. Haftamda annem vefat etti çok ağladım 3 gun yemek yemedim üzüldum strese girdim yani diyeceğim o ki Rabbim ömür biçtiyse neler dahi olsa bisey olmaz korkma ama yine de elinden geldiği kadar boş şeyeler üzülme
Ozget Deletedmom386 boşver canim hic takma kafana en onemli sey bebeginin sağlığı... kafana takma demekle olmuyor tabiii. Hep bu kaynana sorunu ahh ahh.. allahtan görümce yok bende ama yokluğunu aratmıyorlar 😂
Prenses001 Deletedmom386 stres yapmamanızı tavsiye ederim stres ilk 3 ay tehlikeli oluyor bizzat kendimden biliyorum. Düşünmeyin kendi kendinizi motive edin hiç bir şey bebeğinizden önemli değil bebeğe adapte olun. 😊 9 hafta civarı adet sancısı gibi ağrılar oluyor rahim ve bebek büyüyor ama stresli olduğunuz zamanlarda oluyorsa stresin etkisi vardır dikkat edin
Sedef49 Bende aynı durumdayım kaynanam görümcem yüzünden yaşamadığım stres kalmıyor 8 haftalığım korkuyorum.
Deletedmom386 Sedef49 evet bende görümce ve kaynana elti sorunsalı içindeyim. Ve eşim destek olmuyor bana. Annesine kardeşine inananıyor hep. Evlendiğim günden beri aynı sorunu yaşıyorum.
Deletedmom386 Islim123 Başınız sağolsun😞. İnsan korkuyor işte. istesemez stres yapıyorum. Etkilenmez inşşallah Allahıma emanet
Deletedmom386 Ozget Aratmazlar vallah😁. Cidden tek sevmediğim adetimiz kaynana gelin. Yabancı ülkelerde bu tarz şeylerin olduğunu düşünmüyorum ya 😒
Ozget Deletedmom386 maalesef bu sorunlar hep olacak 😁 hamileligi keyfini çıkarın. Stres stres biyere kadar bende bazen cok stres oluyorum hormonlar etkiliyor birazda. Ee sonuç hep eslere patlıyoruz onlara da yazik ben sahsen hep oyle yapiyorum 😁 esim saolsun hep destek hic kirmiyo allah razi olsun...
SemanurMuhammedali Stres yapmamanızı Öneririm ben 3 aylık hamileyim bi sıkıntı yoktu eşim yurt dışında aşırı stresleniyorum ve kanamam başladı kesenin Altında kanama var progestan kullanmaya başladım İnan’ın hiç bir şey bebeğinizden değerli değil
Ozget SemanurMuhammedali benimde en bastan beri hep kanamam oluyo 4 ay bitecek.. Protestan igne kullanirlen olmuyodu... bende bebektr kesede kanama da görünmüyor galiba benimkidr stresten cok gecmis olsunn
SemanurMuhammedali Ozget çok teşekkür ederim bende stres çok fazla eşimi çok özlüyorum hamileliğimi tek başıma geçirmek istemiyorum zaten ilk hamileliğim