Akdenizbebisi Islim123 1dem Hebunturan kilo almış baya demekki geçen ay olması gerekenden azdı 😅 çok sevindim ya teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🤭😇 1 ay da 550 gram almış 😅
1dem Akdenizbebisi düşünün bana 654 gr çok gelmişti ne alakaysa kilolu olurda doğurmazsam diye korkmuştum. Ama sizinkileri duyunca rahatlıyorum. 😊
Akdenizbebisi 1dem kilolu degil ama haftasına uygun dedi doktorum 😅 ben 38. Haftada doğum olsun istiyorum normal yada sezeryan o yüzden kilolu olsun biraz 😅 Ramazan ayına denk geliyor en azından bayramda kendini toparlamış olur diyorum 😅
2kizanasi Bu haftalarda büyüme atakları geçiriyorlar birden büyüyorlar :) Benim de 22de 605gr dı doktor hatta tombiş demişti 🐣
Akdenizbebisi 2kizanasi benim 21 de 438 di o zamanda iyi demişti kilosu için 3 haftada 2 katı oldu resmen 😅
Akdenizbebisi 2kizanasi hareketlenme ve kilo alma haftaları zaten 😅 sağlıkla hayırlı bir şekilde gelirler inşallah 🙏🏻