Ben 15 haftadan itibaren Bio-Oil çatlak ve cilt bakım yağı kullanıyorum şuan 25 haftalığım çatlak hiç olmadı karnım çok şiştiği için gerilmelerden ağrı yapıyordu yağı sürdükten sonra hafifliyordu çokta memnunun kesinlikle tavsiye ederim doktorum da hiçbir zararı olamayacağını söyledi