Naimeismail01 Herkese merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim 752 grammış normal dediler sizinkiler kaç
Ozgesn Naimeismail01 merhaba bende bugün gittim 24+3 850 gram olmuş oglusum ama asıl bundan sonra kilo alırmış oyle dedi doktorumuz 🎈
defnemila Naimeismail01 24+6 da 805 gramdı canım 3 hafta sonra kontrolüm var 1 kiloyu geçmesini bekliyorum dedi doktor
Naimeismail01 defnemila ya diğer postları da okuyorum herkesin çok internetten bakıyorum 600 750 civarı diyor ama postları okuyunca moralim bozuluyor en azı benim 🙁
defnemila Naimeismail01 Canım üzülecek bişey yok ki bebek sağlıklı olduktan sonra. Hiç üzülüp strese girme lütfen. Yemene içmene dikkat et yeterli😊🌸
mihrinazsumbul Naimeismail01 yani şöyle ben şuan 29.haftadayım en son 26 da 940 dı yorumlarda herkesin 1 kilo üzerinde 26 haftalıkken diğer postlar içinde konuşuyorum şuan. Bakıldıgında kıyasladıgında diğer herkesten beklentin 3 bucuk üzeri kilo doğumu . Kendininkini düşündüğünde sanki 2 bucugu zor bulacakmışsın hissiyatı. O yüzden böyle postlrla kıyaslamak mantıklı değil hiç
Naimeismail01 defnemila çok Şükür hiç bir sorunumuz yok Allah’a şükür Allah’ım hepimiz hakkında hayırlısını versin inş☺️
Yktnur Bebeğim sağlıklı olsun da varsın zayıf olsun doğduktan sonra tombik ederim ben takmayın bu kadar derim 24 haftalık 700 g benim ki her şeyin başı sağlıklı olması tabi gerisi boş 😊