Susamvemom Kızlar düşük yada kürtajdan sonra hemen hamıle kalabıldınız mi???? Ne kadar süre sonra kaldınız??
UrasEgeninannesi Susamvemom benim ilk gebeliğim de kalbi durdu bebeğimin ve kürtaj olmak zorunda kaldım. Kürtajdan 6 ay sonra tam ümidim kırılmaya başlıyorken hamile kaldım tekrar 😊
Aysun- Susamvemom kendiliğin düştü arkasından soğan kürü yaptım adet olmadan hamile kaldım ileri seviyede polistik över var🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Susamvemom UrasEgeninannesi yani olmaması gereken bır durum uok dıyorsun canım 🙂😚 ay ınsallh bende hemen kalırım rabbımın ızınyle
UrasEgeninannesi Susamvemom tabiki Allah ın izniyle olacak sadece biraz sabır gerekiyor bide stres yapınca insan kalamıyor o da çok önemli. Hayırlısı de iste Yaradan dan bak ne çiçekler açacak inşallah ❤️😊
Susamvemom UrasEgeninannesi ınan stresim yok canım zaten aklım hala giden bebegımde 😔 ve ben artık sağlıklı olacaksa olsun rabbim dıye dua edıyorum 🤲🏻 ınsallah olacak Allah’ın ızınyle pes etmek yok duaya devam
Susamvemom Aysun- ah ne güzel cnm masallah sağlıkla büyüt 🤲🏻 Bende dıger ay yaoacam soğan kürünü bu ay gectı dıye yapmadım cnm cok mucıze gerçekten tam pko ilacı
mrv39 benim de 7 haftalikken kalbi durdu kürtaj oldum 3 ay sonra tekrar hamile kaldım suan 9 haftalık cumartesi doktora gidicez umarim iyidir ❤️