Eminegktr Duru003 canım bizim bir tanıdık 42. Haftasında doğum yapmıştı fakat bu ne kadar normal bilemiyorum umurım hayırlısıyla kucağına alırsın bebişini 💓
Duru003 Esrelf normal doğum zor olur diyorlar sezeryan olur 4 ün üstüne çıkarsa diyorlar bende korkuyorum sezeryan olmak istemiyorum normal doğum istiyorum
Aycelf2 Duru003 doktor sezeryan ol dedi pisligini flan yer dedi bn kabul etmedim eve gttm sonra aklma takıldı gerçekten yermi acaba diye ertesi güne sıra aldım ve sezeryan oldu
Duru003 Aycelf2 benim ultrason ile sat haftaları uyumsuz şimdilik beklemedeyiz çarşamba kontrol var ne dicek bakalım