Merve2525 Kızlar merak ettiğim bi konu var doğum yaklaştığında kişisel bakımı nasıl yapıyorsunuz (temizlik)
zntrkn Merve2525 canım bence en iyisi ağda hatta şimdiden plan yapmaya başladım en son kaçıncı haftada yaptırsam diye
Esrayksl Merve2525 Ben 35+5 haftalık hamileyim kendimi bildim bileli ağda yapıyorum bugünde tüm vücut ağdaya gittim İnan ki en temizi bu jilet ve makina bana göre değil belki de ondan canım tavsiye ederim hiç bir sıkıntı da yaşamadım bu zamana kadar
mmeryemyasar Haftalik hamileyim doktorum ve aile hekimindeki hemsire 7. Aydan itibaren agda onermiyoruz dediler. Agdadayken anne kendini kastiginda dogum sancilarini tetikleyebilecegini soylediler ben jiletle aliyorum mecbur cunku tuy dokucu krem vs. de yasak cunku
Esrayksl mmeryemyasar Canım eğer ağdaya dayanıklı bir insan isen çok zorlama olmuyor rahat rahat geçiyor zaten o bence canı tez olup da dayanamayanlar için kendi görüşüm 😊
Aise_35 Merve2525 şimdilik kendim sir yapıyorum uzun bildim bileli yaptıgım için çok az çıkıyor tüylerim hamilelikten dolayında sanki daha az çıkmaya başladı . Suan 16+6 haftalığım yapabildiğim yere kadar da kendim yapıcam sonrası da artık kuaför olmama rağmen kuaföre gidip yaptırcam galiba inşallah kuaföre gitmeye gerek kalmaz 🙈 en temizi en güzeli ağda sir açıkcası
Bellazarea Ben 32. haftaya kadar ağdayla yaptım, eşim yardım ediyordu açıkçası :)) en son yaptığımda maalesef kasılmam oldu ve jiletle devam ettim...
mmeryemyasar Esrayksl mumkun valla 😊 ben direkt onermiyoruz dedikleri icin hic denemedim ne olur ne olmaz diye jiletle devam ediyorum