Minik-mucizem123 Aydanclk10 ay ne çektik bu bulantıdan kusmadan benimde 6. Haftamda başladı suan 22 deyim hala devam ediyor. ilk haftalarda serum takılıyordum şimdi prilam kullanıyorum 2 defa baya iyi geliyor. Bazen içmeyi unutup bi tane içiyorum ertesi gün felaket oluyorum valla bi kadına beddua edilecekse bulantılı hamilelik geçir demek yeter 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Berivan47 Benimki de erkekmiş ama kız erkekle alakası yok bence bogazımda sanki sürekli bir balık kılcıgı varmış gibi sürekli bulantı oluyor çok kötü çil cıkmıs diyo büyüklerimiz doktorlar bişey demedi ilgisiz doktorların hepsı özel olmasına rağmen 😕