Busra135 Selamm hamiş anneler 12 haftamda biraz kanamam var doktorum normal demesine rağmen ona bişey olur diye korkuyorum sizde de böyle oldu mu hiç 🙏🏻😊
Sinemozen Canım benim 2. Gebeligim bende kanama olmadı. Ama doktorun sana sorun yok diyorsa bisey yoktur sıkma canını. Biraz temizlik vs işlerine ara ver çok yorma kendini
Sjsjdkskaa Benim de 8. Haftamda oldu. 4 hafta kadar sürdü lekelenmelerim. Sürekli dinlen canım kendini yorma. Bir de progestan fitil kullanmaya başladım kanama alanım için 28. Haftama kadar kullanmaya devam edicem. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗💙
Naimeismail01 Öncelike geçmiş olsun cnm benim bir akrabamda oldu ona doktor bazı hamilelerde oluyormuş bebek Rahime yerleşiyormuş diye demişti şu an da oğlu 6 aylık oldu bile hiç sıkıntı yaşamadı ☺️